Na vaše dotazy k uvedeným tématům odpovídali tiskový mluvčí UPC František Malina, Tomáš Kadleček, ředitel klienského centra, a Petr Kacafírek, produktový manažer televizních služeb.

UPC je největším českým poskytovatelem vysokorychlostního internetu, televizních a telefonních služeb po kabelu a digitálních satelitních televizních služeb. Její služby využívají domácnosti v celkem 370 lokalitách republiky. Kabelové sítě jsou po sloučení s Karnevalem v dosahu 1 265 000 domácností a jejich služby podle údajů k 30.6. 2007 aktivně využívalo 959 100 zákazníků. Z toho televize měla celkem 683 000 zákazníků, vysokorychlostní internet 216 000 zákazníků a telefonní služby přes 59 000 zákazníků.

Online rozhovor je ukončen.

Online rozhovor

Online rozhovor byl ukončen. Již nelze položit nový dotaz.
Petr Leitner
Dobrý den, žádám vysvětlení stavu v jakém je infolinka UPC! Chápu, když se někam OBČAS nedá dovolat nebo chvíli čekám. Ale poslední týdny se na PLACENOU infolinku UPC buď nedovolám (obsazeno hned po vytočení) nebo mi "plechová huba" řekne že mám zavolat jindy a zavěsí!! Proč na infolince alespoň není pořadí jako dříve? Sice jsem čekal třeba 50 minut!! ale měl jsem jistotu že nakonec něco vyřeším.
Dobrý den, v rámci přípravy na nové technické řešení telefonní ústředny pro klienty UPC jsme museli dočasně "odpočítávání" odstranit. Stávající ústředna má omezenou kapacitu a vše by se mělo zlapšit během následujících týdnů. Jako náhradní řešení komunikace s klientským centram doporučuji použít www kontaktní formulář.
Kadleček
Roman
Kdy bude kabelová televize vysílat v HDTV, a kdy bude k dispozici settop box s výstupy adekvátními pro dnešní technologie zpracování obrazu ( hdmi, dvi, YUV a pod) a ne pouze scart jako mají současné boxy. Děkuji Smilovský
S HDTV počítáme v závěru tohoto roku. K této službě budeme samozřejmě dodávat adekvátní set top box s HDMI výstupem.
Malina
TB
Dobrý den, chci se zeptat jak to bude dál s kvalitou služeb? Ať už jde o digitální tv, či internet.Za dob Karnevalu bylo vše v pořádku a teď?? Odezvy kolem 100ms jsou hrozné,nehledě na ztrátovost.Taky mám dotaz na pana Malinu který všude poskytuje špatné informace.Třeba včera kdy byl na Parabole článek který končil tím že na www.upc.cz si můžete ověřit možnost příjmu digitální tv??Ať hledám jak hledám tak třeba Děčín tam není a není to tam ale na www.upcdigital.cz a taky jak je to s oním dopisem o změně zákaznického čísla apod. Dosud žádný nepřišel.Jak to bude s "klientským" centrem??? Lžete lidem a nevadí Vám to???Ještě na stránkách Karnevalu jste slibovali že vše bude ok v půlce srpna.A teď?? někdy v Listopadu. Když už se člověk náhodou dovolá tak mu operátorka neumí ani pomoci:( Co jste za firmu???To Vám nezáleží na zákaznících?? A taky by někdo po dvou měsících mohl zareagovat na dotazy pomocí www. S pozdravem
WWW UPC stránky jsou spravovány ústředně pro všechny země, kde UPC působí. Možnost ověřování by měla být na odpovídající úrovni. Nicméně ji hned po návratu nechám prověřit. V Děčíně nabízíme kompletní portfolio služeb včetně digitální kabelové televize. K Imternetu: POkud jsou odezvy delší než 20-30 ms, je třeba hledat závadu na síti. Doporučuji kontaktovat nás prostřednictvím kontaktního formuláře na www.upc.cz. Technik by měl na místě prověřit případné rušení na síti.
Malina, Kacafírek
Tomus
Chtel bych se zeptat zda by bylo mozne zajistit, aby se tiskova oznameni ktera UPC vydava objevovala take nekde na webovych strankach UPC, abychom my jako zakaznici se tyto akualni zpravy dozvedeli vcas primo od Vas a ne jen z druhe strany - napr. ze serveru Parabola, Digizone atd. Dekuji.
Jak už bylo řečeno, www stránky jsou z důvodu zabezpečení a jednotného obsahu spravovány centrálně a proto může někdy déle trvat, než je tisková zpráva zařazena. Pošlete mi kontaktní adresu a můžete být zařazen do rozdělovníku TZ. Avšak máte pravdu, Parabola, Digizone a Česká média zveřejňují naše TZ okamžitě a patří jim za to dík.
Malina
Jiří Kaplan
Dobrý den, kdy budou bývalí zákazníci Karnevalu a nyní tedy UPC informováni o nových číslech smluv, změnách ve fakturaci atd. Řada z nich, včetně mne samotného, dosud nedostala slibovaný dopis s těmito informacemi. Ptám se i proto, že číslo smlouvy je vyžadováno v kontaktních formulářích na vašich webových stránkách pro rychlejší vyřizování dotazů a reklamací.
Požadavek na číslo smlouvy v kontaktním formuláři na www UPC byl odstraněn tak že i klienti bývalého Karnevalu mohou bez omezení tento formulář používat.
Kadleček
Jiří Kaplan
Po doplnění nabídky o nové programy v digitální kabelové televizi v noci z 19. na 20.září a přesunu některých programů na jiné pozice došlo u mne ke značnému zhoršení příjmu programů, které jsou vysílány v multiplexu na frekvenci 170 MHz. Konkrétně se jedná o všechny tři programy HBO, oba Cinemaxy a programy pro dospělé. Úroveň signálu je sice 99%, ale kvalita se pohybuje jen okolo 60%, obraz je rozpixelován a naprosto nesledovatelný. Všechny ostatní programy v jiných multiplexech hrají v pořádku. Lokalita Kralupy nad Vltavou. Podotýkám, že kabely jsem překontroloval, zapojil i STB přímo k účastnické zásuvce kabelové televize, ale problém přetrvává. Nevím, zda je tento proces zavádění jednotlivých TV programů již ukončen nebo jestli ještě bude dolaďován, popřípadě, mám-li se pokoušet o kontaktování zákaznického centra, což v současnosti není příliš příjemná činnost. Nerad bych však přes víkend zůstal bez HBO a zejména Cinemaxu.
Vaši zprávu jsme zaregistrovali hned dnes ráno a požádal jsem náš dispečink, aby s Vámi dohodl návštěvu technika. Kmitočet 170,50 MHz je standardní frekvencí pod III. TV pásmem, proto nás překvapilo, že by zde mohlo dojít ke snížení úrovně signálu.
Kacafírek
Stepan
Dobrý den, rád používám vaše služby připojení k internetu. Bohužel (pro vás) televizi přijímám radši přes DVB-T. S příchodem digitalizace do vaší sítě jsem se těšil na to, že si budu moct zaplatiti jen ty programy, které chci opravdu sledovat... a bohužel nic :( Z celé vaší široké nabídky bych si vybral třeba jen 5 spec. programů, které mě opravdu zajímají. Otázka: Bude to někdy možné si selektivně zaplatit třeba jen zvolené kanály bez jakéhokoliv balíčku? Je v tom nějaké technické omezení?
Nejsou ani tak technická omezení, jako omezení plynoucí ze standardních smluv s programovými provozovateli. Druhou záležitostí je nezbytnost dodržení zákonných podmínek, tedy minimálně vysílání jakési nejnižší programové nabídky.
Kacafírek
Jiří Kaplan
1) Proč u programu Eurosport zmizela anglická zvuková stopa a zůstala jen česká? 2) Odebírám nabídku Supreme, přesto mi program Óčka nehraje a stb hlásí "Není přístup - Podmíněný přístup Conax".
Digitální služby budou ještě v průběhu dnešního dne upravovány. Přibyde informační program UPC Express a budou doplněny české rozhlasové stanice a také další zvukové stopy zahraničních kabelových programů, tedy i u Eurosportu. Óčko Vám v této chvíli již určitě hraje.
Kacafírek
Jiří Kaplan
Karneval testoval a měl snad již připravené k nasazení dvoutunerové STB s HD značky Handan, z čehož však díky fúzi s UPC sešlo. UPC testovala dvoutunerové PVR set-top boxy Thomson pro digitální kabelovku i UPC Direct, ale testy pro Direct se moc nepvedly. Kdy se dvoutunerový set-top box s HD dostane konečně k zákazníkům?
První HD řešení připravujeme v závěru tohoto roku. První boxy budou určitě jednotunerové. Boxy s dvěma tunery a hard diskem předpokládáme na začátku příštího roku.
Kacafírek
Picman
Dobrý den, chtěl jsem si objednat digitální kabelovou televizi. Jelikož však mám nějaký balíček zahrnující UPC klasik a HBO + Chello light + telefon, bylo mi však sděleno, že bych přišel nákupem UPC Standard + filmové kanály o výhodu příslušné slevy vyplývající z "balíčku". Bude toto UPC nějak řešit? Nikde jsem se na stránkách UPC nedočetl o tomto omezení. S pozdravem D. Pičman
Digitální kabelová televize je relativně nová služba a její balíčkování teprve ověřujeme. Ale mohu Vás ujistit, že s možnosti balíčkování určitě přijdeme.
Kacafírek
Honza
Dobrý den, taky k infolince: mám naprosto stejné zkušenosti jako čtenář výše: na infolince (00 51 00)jsem několikrát čekal přes 20 minut na telefonu, byl leckdy čtyřicátý v pořadí a také po spojení na servisního technika jsem čekal i dalších 10-15 minut na konečné spojení. Prostě volat na infolinku UPC je vždy minimálně na hodinu, a to nemluvím o tom, že někdy spojení samo vypadne... Styďte se, když lákáte na vaše služby, chlubíte se měsíci služeb zdarma... Zaplaťte raděj víc operátorek, naštvete jistě mnohem méně lidí...
Z tohoto důvodu jsme reorganizovali technickou podporu internetu a odebrali zbytnou část její agendy a převedli ji na početnější oddělení klientského centra. Zároveň navyšujeme počet operátorů všech oddělení, která komunikují s klienty. Ovšem příprava techto pracovníků si vyžaduje určitý čas - už proto aby vám mohli podávat kvalitní informace.
Kadleček
jihlavák
Přeji pěkný den a obracím se na Vás s dotazem - co Jihlava a okolí?
Zklamu Vás, v Jihlavě nepůsobíme. Jediná služba, kterou zde můžeme nabídnout je UPC Direct.
Malina
Jirka Sika
Dotaz už zazněl, ale dovoluji si přidat více kritiky. Kdy budou bývalí zákazníci Karnevalu informováni o nových číslech smluv, změnách ve fakturaci atd.?? Jsem jedním z nich, který obdržel upomínku údajného nedoplatku bez vysvětlení, kterého se mi bez nového čísla smlouvy požadovaného v kontaktních formulářích na vašich webových stránkách, asi sotva dostane.
Překážku v používání kontaktního formuláře na www UPC jsme pro bývalé klienty Karnevalu již odstranili. Nové číslo smluv je uvedeno také na vyúčtování či na předpisu SIPO.
Kadleček
Javor
Proč nebyl schopen Karneval a nyní UPC zavést hlášení závad SMS? Když chcete nahlásit závadu, nejen, že jsou často linky obsazené a protelefonujete mnoho peněz, ale ještě závada zůstane třeba tři měsíce bez odezvy. Použil jsem třikrát formuláře na stránkách Karnevalu,bylo to k ničemu. Proč nemohu nahlásit závadu prostě SMS a neozve se mi příslušný pracovník sám, až když je volný? Snad platíme dost drahé služby, aby si zákazník zasloužil jiné zacházení. Rovněž úpravy programů jiných než ve smlouvě jsou podrazem. Kupříkladu sebrali mi bez náhrady Filbox,který jsem měl ve smlouvě sjednaný. Kdy už si zákazník bude moci sestavit svůj balíček jen z toho, co ho zajímá a zaplatit pouze objednané?
Technické řešení pro hlášení závad formou SMS zatím není připraveno. Filmbox je součástí doplňkového balíčku Relax od zahájení poskytování digitálních služeb. Do konce minulého roku byl jako promotion nabízen všem novým klientům, tzn. byl dočasně uvolněn s nejnižší digitální službou, aby se diváci mohli seznámit s tímto novým programem. Programy na přání, viz výše.
Kadleček
Michal Polák
Jakým způsobem se Vaše firma vyřeší situaci s již současnými klienty UPC, kteří si objednali ještě akční nabídku (do 31.8.2007) internetu po dva měsíce zdarma u firmy Karneval (prostřednictvím on line objednávkového formuláře).V současné době chodí klientům vyúčtování na nesmyslné částky za zúčtovací období, ve kterých vůbec není zohledněna akční nabídka.Co se stane s finančními prostředky, které jsou odesílány ještě na stará bankovní čísla firmy Karneval. Děkuju za odpověď.
Platby klientů bývalého Karnevalu odeslané ještě na stará bankovní čísla jim jsou samozřejmě započítávány. Případné konkrétní dotazy a nejasnoti nám prosím zašlete prostřednictvím kontaktního formuláře na www UPC a my je budeme samozřejmě řešit.
Kadleček
Petr
Dobrý den, rád bych se zeptal proč UPC nemá svojí technickou podporu na BEZPLATNÉ INFOLINCE, jako to funguje u jiných velkých společnostech pro lidi. Naposled co jsem se k vám snažil dovolat, se mi to podařilo až na 5. pokus, s tím že jsem čekal skoro hodinu v pořadí a na dotaz, který jsem potřeboval vyřešit s technikem mi stejně řekl to co vím a nic jsem tak nevyřešil, nejvíc potěšila faktura od mého operátora, že jsem provolal k vám skoro 300 kč, myslím že by bylo fér, pro stávající zákazníky zřídit bezplatné info jako je to umožněno na informacích pro nové klienty. Předem děkuji za odpověď.
Jak jsme popsali již v předchozích odpovědích soustředíme se na uvolnění kapacit technické podpory internetu tak aby její služby dosahovaly požadované kvality a její kapacita byla dostatečná.
Kadleček
Roman Ditrich
Proč se při současném, poměrně rozsáhlém rozšiřování programové nabídky nedostalo na kanály AXN Crimi a AXN Sci-fi? Na Promo kanále Karnevalu dlouhou dobu běželo, že se chystají do nabídky na jaře letošního roku, ale nestalo se tak a všeobecně se očekávalo, že se tak stane právě nyní. Počítá UPC, že tyto programy zařadí v dohledné době do své nabídky?
Prozatím nemáme uzavřenou dohodu o vysílání těchto programů. Navíc programy nejsou plně lokalizovány (dabbing, titulky) a proto jejich zařazení není v této chvíli aktuální.
Kacafírek
Terry
Proč některé kanály kabelové televize (nabídka Klasik) obsahují maďarské reklamy? Mají stejnou "vymoženost" třeba i klienti UPC v Rakousku, případně dívají se zase (recipročně) klienti UPC v Maďarsku na reklamy české? Nebo je to jen "specialita" českého UPC?
Většina programů je vytvářena pro území střední Evropy, tzn. že k jednomu TV kanálu exsituje více jazykových stop. Maďarsko má přitom nejyvšší počet klientů kabelové a satelitní televize v totmo regionu, proto i zájem inzerentů je zejména z Maďarska.
Kacafírek
aleš
Jak se dotkne digitalizace koncových uživatelů? Budeme potřebovat set topbox či jiné úpravy? Kdy opět zdražíte? Infolinka UPC - natrostá nemožnost nahlásit poruchu, a ty jsou v posledních měsících velmi časté(Uh.Hradiště). Zamrzlý obraz čt2,čt 24, óčko bez zvuku- pikantní...
V prvé řadě se Vás dotkne příjemně. Bude Vám moci nabídnout více televizních programů a více služeb od elektronického programového průvodce až po PVR. Stejně jako všechny digitální služby i Vy budete potřebovat set top box. Ten Vám poskytneme jako součást služby a nebudete za něj zvlášť platit. Naše služby - ať už internetové, hlasové nebo televizní - nebudeme zdražovat. Setkáte-li se s jakoukoli poruchou, prosíme o nahlášení na kontaktní formulář na www.upc.cz.
Malina
Vašíček
U Karnevalu jsme byli zvyklí na aktualizovaný frekvenční plán TV. Byly i rozhlasové stanice. Dočkáme se někdy i u UPC ? Děkuji předem za jasnou a konkrétní odpověď.
Pracujeme na tom, výstupy na web stránkách by měly být k dispozici v nejbližší době.
Kacafírek
radim
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, proč nenabízíte Internet s nižší rychlostí a za méně peněz. Neobáváte se, že lidé, kteří moc nenastahují a nepotřebují vysokou rychlost ani neomezené FUP, vám utečou k Ufonovi? Podle mě toto ve vaší nabídce chybí - levný Internet pro nenáročné.
Naše služby Flex či Starter jsou v tomto směru bezkonkurenční. Poměr kvalita vs. cena je odbornými časopisy, agenturami i samotnými zákazníky hodnocen jako nejlepší. Ale do budoucna nevylučuji rozšíření naší internetové nabídky o nové cenově zajímavé služby.
Malina
radim
Dobrý den, v předchozích dotazech to již někdo nakousl, chtěl bych se zeptat, proč se na vaší infolince čeká tak strašně dlouho, když je PLACENÁ? Nepřijde vám to hloupé? Proč se hovorné neúčtuje až od spojení s operátorkou/operátorem? Opravdu jste na tom tak špatně, že nemůžete mít zelenou linku? V podstatě tím říkáte, že zákazníci jsou pro vás otravný hmyz, který má jediné právo - platit.
Touto cestou mohu veřejně sdělit, že náš zákazník je pro nás alfou a omegou. Od roku 2000 přes nárůst inflace nejméně o 8 % jsme naše služby nezdražili a neplánujeme je ani zdražovat. Existují však nezbytné náklady, které nemůžeme pominout. Není technicky možné účtovat telefonní hovor až od okamžiku přijetí hovoru operátorem.
Malina
Honza
Dobrý den. Proč se už víc než měsíc nemůžu dovolat na zákaznickou linku? Chci změnit tarif za internet a potom co se pracně proklikám přes několik předvoleb mi automat vždycky oznámí ať zavolám později. Ať to zkouším ráno nebo večer, odpověď je vždycky stejná.
Využijte, prosím, kontaktní formulář na stránkách www.upc.cz. Tyto požadavky se snažíme řešit do 48 hodin.
Kadleček
V. Ledvinka
Dobrý den. Hodlá Vaše společnost nějak řešit nefunkční antispamový filtr? Mám jej nastaven jak nejsilněji jde, ale přesto se schránka neustále zaplňuje nevyžádanou poštou. Na vaší infolince mi technik před prázdninami doporučil používat jinou. Rád bych však používal i emailové adresy patřící k účtu (*@chello.cz). Děkuji. Ledvinka
Na zabezpečení počítače mohu doporučit naši službu UPC Smartguard. Jinak žádný provider na světě Vás nedokáže plně ochránit od spamu.
Malina
TH
Dobry den, jsem absolutne sdesen s urovni vasich sluzeb a vaseho servisu. Jiz treti den mi nejde kabelova televize v lokalite Ostrava - mesto a obcas vypadava i signal telefonu a internetu. Na vase linky nema vubec cenu volat, bylo mi oznameno, ze se pracuje na odstraneni poruchy v Ostrave - Porube a pak jsem se nedockal na spojeni s operatorem. Mam skoro vsechny sluzby od vas, mesicni faktury se blizi k castce 2.000 Kc... 1. Kdy budou problemy vyreseny? 2. Od kdy posilite operatorske centrum a zlepsite servis. 3. Uvazujete o napr. neuctovani jednomesicni castky z duvodu neposkytovani sluzeb, ktere jste se zavazali ve smlouve s uzivateli poskytovat? Jestli nezlepsite sluzby, komunikaci s klienty a servis jsem rozhodnut smlouvu s Vami zrusit...Dekuji za odpovedi. TH
Vaši záležitost prošeříme obratem. Budeme Vás kontaktovat na uvedené e-mailové adrese.
Kadleček
Terry
Proč jsou na některých kanálech kabelové TV (nabídka Klasik) maďarské reklamy? Mají tuhle "vymoženost" maďarských reklam i klienti rakouské či holandské UPC, případně mají recipročně zase klienti maďarské UPC reklamy v češtině? Nebo je to "specialita" české UPC?
Drbohlav, Praha
Jsem několikaletým zákazníkem UPC, ale v současné době je řešení problémů věc o nervy, čas a peníze. Infolinka nefunguje (protože její chování se za funkčnost označit nedá) a dotazy zadané přes web jsou zodpovězeny až za 3-5 dní. Pro dořešení problému je třeba několika emailů a tedy i několika týdnů času. Ještě na jaře fungovala komunikace dobře tak kde je problém a kdy dojde k nápravě.
Buďte si jist, že situaci okolo klientského centra řešíme. Spoléhám na to, že se situaci výrazně vylepší posílení vstupní kapacity u telefonní ústředny.
Malina
ostravák
Dobrý den, v srpnu jsme si objednáli ještě u Karnevalu (zvýhodněný) Internet a byl to děs. Zmatky ve smlouvách, nefungující připojení, maily zřejmě končily v koši a volat na call centrum bylo vyhazováním peněz. Dotaz se týká titulků k filmům na DBV-C. Ikony označují možnost českých titulků, ale ve skutečnosti titulky nejsou. A to i u filmů, které jsou v pondělí vysílány v originále s titulky. Info o titulcích je v samotném MPEG streamu, a proto nechápu, proč se české titulky nabízejí, když ve skutečnost k dispozici nejsou.
Věřím, že už to děs není a že jste spokojen.. Titulky vysíláme tak, jak jsou doručovány od programových společností. Nemůžeme do vysílání ani nějak zasahovat, a to ani do informací v EPG. Vyvíjíme příslušný tlak na programové dodavatele, aby informace v EPG a datovém streamu byly korektní.
Kacafírek
Robert Němec
Dobrý den, plánujete někdy zavést německé programy typu RTL, ProSieben, Vox, britské BBC (nejenom zpravodajství), Channel 4, ITV nebo dokonce americké NBC, CBS, ABC a Fox News? Aspoň by se dalo na něco občas dívat.
Na kabelových sítích aktuálně ne. Pokud máte opravdu zájem o další programy tohoto typu, doporučujeme satelitní službu UPC Direct.
Kacafírek
Miroslav Mašek
Dobrý den! Chtěl bych se Vás zeptat, zda se nově přidaných stanic CS Film, NASN a dalších v kabelové televizi dočkají i zákazníci digitální satelitní televize? Děkuji za odpověď.
V tomto směru již probíhají jednání.
Malina
Jirka
Dobrý den,jaké překážky brání tomu, aby jsem si zakoupil set top box dle svého výběru a UPC mě jej "spárovala" se svojí kartou ?
Jde o primární ochranu klíčového slova, tedy zajištění systému proti neoprávněnému užití. Připravujeme ale řešení set top boxů od jiných provozovatelů, případně i CA modul spárovaný s kartou Conax (například pro TV přijímače s DVB-C tunerem).
Kacafírek
Petr Langer
Zajímalo by mě jestli hodláte konečně něco dělat s katastrofální zákaznickou podporou, zrovna bych chtěl provést změnu služeb a na infolinku je dovolat se přímo nemožné a přes webový formulář sem se ani po týdnu nedočkal odpovědi a to ani nepočítám že jako bývalý zákazník Karnevalu doteď nemám informace o novém čísle smlouvy. Co stím hodláte dělat nebo se mám rovnou obrátit na ČTÚ aby společnost UPC pochopila že když jí zákazníci platí nemalé částky za její služby tak že očekávají také zákaznickou podporu?
Odpovědi na tyto otázky, věřím, vylývají z toho co jsme dosud řekli.
Kadleček
Marek
Dotaz: Proč se nerozvíjí pokrytí "kabelem" např: v okolí Smíchova Malvazinky Bertramka atd...bydlí zde mnoho lidí kteří by rádi kabelovku platily a nemůžou protože sem nic nevede...a to jsme v Praze,všechny moji známí by okomžitě odhlásily internet od telecomu a přešli na kabel a ještě by si určitě připlatily za programy včetně mě...Za 1:Proč se tedy dál alespon v Praze nerozvíjíte,nebudujete další přípojky které by se vám v budoucnu na 100%vrátily.Za2 Proč přicházíte o hodně peněz tím že pokud už někde kabel je tak je na sídlišti a vynecháváte právě vilové čtvrti,kde si myslím by bylo procento přípojek větší než na nějakých sídlištích.Ps:Návratnost investic by byla podle mě 100%. S pozdravem Marek
Velká a zejména historická místa jsou vždy problémem. Získat stavební povolení je téměř nemožné. Ale i zde je možnost určitých řešení, co se týče satelitní televize UPC Direct.
Kacafírek
Václav Kovanda
Dobrý den, prosím o vyjádření (jsem zák. bývalého Karnevalu): 1. Je obvyklé, že při inkasu z účtu zákazníka se během 3 měsíců 2x pokusíte inakasovat z jiného účtu, než jste zákazníkovi sdělili? - jak takovou situaci budete zákazníkům kompenzovat (ztracený čas, bankovní poplatky) 2. Zdá se Vám v pořádku, že na Vaší infolince je zákazníkům bývalého Karnevalu hovor sriktně ukončován s hláškou "prosíme, zavolejte později", zatímco "kmenoví" zákazníci UPC si alespoň těch 20 min.(!!!) mohou na kontakt počkat. 3. Proč trváte na tom, že stížnosti / žádost o kompenzaci budete řešit výhradně písemnou formou? - vždyť upozorňujete, že si vše nahráváte... Váš velmi rozladěný "zákazník"...nebo spíš rukojmí? Děkuji za vyjádření V. Kovanda, Kralupy n. Vlt.
Omlouváme se za Vaše nepříjemné zkušenosti způsobené situací popsanou již v předchozích odpovědích. V žádném případě není žádný rozdíl v přístupu k obsluze klientů naší společnosti. Reklamaci a případné nejasnosti ve vyúčtování lze podat i pouze telefonickou formou.
Kadleček
Martin
Dobrý den, proč nemáte v té základní sadě nějaký program kde je výuka angličtiny? Pořídili jsme si i se známými UPC také z toho důvodu, že se zdokonalíme v AJ a ono ouha. CNN a BBC to jsou jen zprávy a ostatní programy v AJ nemají ani české titulky. Na drtivou většinu programů se ani koukat nedá, kvalita nějak zaostává.
Doporučuji se podívat na aktuální programovou nabídku. Například National Geographic nebo Extreme Sports vysílají anglicky s českými titulky. Také HBO vysílá pondělní večerní film v originálním znění s titulky. Nové služby digitální kabelové televize toto portfolio programů výrazně rozšiřuje.
Kacafírek
Petr Vozňák
Dobrý den, je už možné posílat přes UPC telefon i FAX? A pokud ne, tak kdy do bude možné? Také bych ocenil aktualizovaný přehled TV a rozhasových kanálu s frekvencemi na Internetu. Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Ano, je to možné, UPC telefon přenáší standardní faxovou službu. Na bývalých sítích Karnevalu to bude možné od poloviny října. Aktualizovaný přehled TV a R programů bude k dispozici v nejbližší době.
Kacafírek
Oliver
Proč je internet s vaší společností tak drahý? Kdybyste zlevnili a zavedli pomalejší internet za výhodnější cenu, tak bychom do toho šli. Takhle bohužel musíme chodit do knihovny. V západních státech je internet pro lidi cenově mnohem dostupnější.
Viz výše: nabídka služeb Flex a Starter. Kromě ceny myslete i na technické parametry služby. Vyplatí se to.
Malina
Jiří Kaplan
Pokoušel jsem se dnes kontaktovat Klientské centrum, abych nahlásil problémy s nekvalitním příjmem HBO a Cinemaxu po včerejším přídávání programů, ale po zavolání na infolinku a proklikání se všemi volbami, které mi automat nabízel mi bylo oznámeno, že jsou všichni operátoři obsazeni, že si mám zavolat později a hovor byl ukončen. Zkoušel jsem tedy vyplnit kontaktní formulář na webových stránkách, neznám však nové číslo smlouvy, protože mi nebylo zatím oznámeno, ale protože nějaké číslo bylo uvedeno u platby kabel.tv v rozpisu SIPO, použil jsem to. Po odeslání dotazu se mi však zobrazila jen prázdná stránka a nic. Žádné oznámení, že byl dotaz přijat nebo, že byl nějaký údaj vyplněn špatně, nepřišel ani žádný potvrzovací mail. Jakým jiným způsobem se ještě mohu spojit s Klientským centrem?
Jak bylo řečeno, budeme Vás kontaktovat..
Malina
Ondra
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat ohledně telefonních služeb (ještě za Karnevalu). Jelikož Karneval měl jiná čísla pro zpřístupnění svých služeb (záznamník, přesměrování, atd.), tak by mě zajímalo, zda-li pro zákazníky na bývalé síti Karnevalu zůstanou tato čísla platná (např. 999 pro záznamník, ad.), nebo se přejde na čísla UPC s přechodem na jiný tarif (*68 pro záznamník, ad.). Děkuji za odpověď
Po sloučení obou ústředen se čísla budou překrývat, ale bude možné používat stávající volby UPC.
Malina
fiel
upřímně pokud by nenastartovala v ČR O2 svou IPTV, těžko by vám ÚOHS takové sloučení povolil. Hodláte sloučit i nepořádek v UPC s nepořádkem v Karnevalu a zajistit tak nejhorší firmu na trhu? Přemýšlíte o tom si časem zákazníka vážit a za ty prachy, které vám dává mu alespoň poskytnout servis?
O tom, že zákazníka je třeba si vážit, nepřemýšlíme, opravdu si ho totiž vážíme. Ze své praxe, kdy přijdu do styku s mnoha lidmi od běžných uživatelů až po odborníky vím, že jsou s našimi službami spokojeni a že mají spíše nadstandardní charakter. To se projevuje i v tom, že nastanou-li problémy, snažíme se je vysvětlovat a komunikovat (na rozdíl od jiných). Třeba právě dnes..
Malina
Roman
Dobrý den, ve včerejší tiskové zprávě pan Malina uvádí, že "zájemci o služby digitální kabelové televize si můžou ověřit dostupnost služby v místě svého bydliště na www.upc.cz", ale tam je tato možnost jen pro Prahu, Brno a Ostravu, vůbec tam nejsou uvedeny např. lokality bývalého Karnevalu, kde už digitální kabelovka řadu měsíců funguje. Kdy bude databáze doplněna i v tomhle směru?
Ihned po návratu zajistíme aktualizaci.
Malina
Bažant
Přijímám analogovou kabelovou televizi UPC na sídlišti Barrandov. Bude v budoucnu převedena na digitální? V jakém časovém horizontu? Získám od Vás příslušné zařízení, které mi umožní dosavadní komfort ( dívám se na jeden program a jiný nahrávám)? Předpokládají se v nejbližší době nějaké programové změny u analogu ( stále chybí filmový kanál s českými a slovenskými filmy)? Děkuji za odpověď
Ano, ano, ano ..filmový kanál CS Film byl včera zařazen.
Kacafírek
honza
přidávám se k více než polovině dotázaných - úroveň infolinky je otřesná, jediný kamenný obchod v praze na Jížním Městě není ani připojen do firemní databáze, malý problém jsem řešil půl roku a provolal moře peněz - otázka co s tím hodláte dělat a neměl by zvážit minimálně ředitel klientského centra svojí rezignaci
Přijali jsme mnoho interních opatření a dokončujeme rozšíření kapacity telefonní ústředny.
Kadleček
FilipD
Dobrý den, zajímalo by mě, jestli hodláte něco udělat s Vaším klientským centrem. Telefonicky je nedostupné, telefonát je placený a pro řešení problémů s internetem dojde na přepojení na další linku - tentokrát technické podpory, kde se (v tom lepším případě) čeká dalších dvacet minut na spojení. Komunikace internetem nefunguje, technická podpora - prý - nemá vlastní telefonický kontakt. Co s tím hodláte udělat? A kdy?
odpovědi v předchozích příspěvcích
Kadleček
Dominika
Dobrý den, jsem ráda, že mám konečně možnost se nějak vyjádřit k Vašim službám, se ktrými jsem nespokojena...Vaše služby zákazníkům absolutně nefungují, na infolinku se nedá dovolat, emailový dotaz je jaksi bezpředmětný pokud se Vám porouchá připojení k internetu, nebo televizi a vy potřebujete informace a to hlavně rychle...!!!!!! Mám návrh: ideálním způsobem by bylo vytvořit na vašich internetových stránkách online informační stránku, kde by byly informace o poruchách a výpadcích!! Člověk by potom nemusel volet přes půl hodiny na vaši linku!! Každopádně se mi Váš přístup k zákazníkovi nelíbí, byla bych ráda, kdyby se služby v této oblasti zlepšily. Dominika
V tomto směru připravujeme Self Care Portal na našich www. Očekáváme jeho uvedení do provozu do konce tohoto roku.
Kadleček
Jarda
Proč jste tak drazí?
Protože levnější být nemůžeme. Prosím porovnejte ceny za naše služby s jinými nabídkami na trhu.
Malina
anonym
Dobry den, zajimalo by me proc odmitate pustit kanal HBO Comedy klientum vasi analogove kabelove TV s predplacenym HBO, kdyz na tento kanal maji zdarma narok. Druhou otazkou je, jak hodlate takto postizene klienty odskodnit.
Máme pro to dva důvody. Kapacitu hlavních stanic na analogových sítích nemůžeme navyšovat do nekonečna. Nároky na zabezpečení ochranných autorských práv jsou navíc natolik vysoké, že je možné zajistit je pouze v rámci digitální nabídky. Navíc jsem to nebyli my, kdo sliboval třetí kanál HBO Comedy.
Malina
Alex
Dobry den, akym sposobom ma postupovat spolocenstvo vlastnikov bytov v novopostavenom dome s vyse 100 bytovymi jednotkami, ked chce aby UPC priviedlo rozvody do naseho domu, kedze vo vedlajsom dome na stejhnej ulici rozvody privedene su. Na koho sa obratit? Cez infolinku a emaily je to nerealne, nikto kompetentny sa nam neozyva, vsade nas odkazuju na overenie adresy na webe. Kolko objednavok musime predlozit, aby sme UPC nemuseli prosit o zavedenie pripojky pre cely dom? (jedna sa o ulicu Kudrnova 4, Praha 5 Motol) Dakujem.
Pošlete mi prosím Váš požadavek. Nechám prověřit možnosti ve Vaší lokalitě.
Malina